SÖZLEŞMEDEN CAYMA HAKKI
ALICI; ürün/ler satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün/lerin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (Ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü/leri reddederek ve kargo ücreti ödemeden sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
Sözleşmeden cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI’ya iadeli taahhütlü posta veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün aşağıda yer alan 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
Sözleşmeden cayma hakkın kullanılması halinde:
ALICI’ya veya ALICI’nın gösterdiği kişi/kuruluşa teslim edilen ürünün/lerin;
(i) faturası ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Önemli uyarı: İade edilmek istenen ürünün/lerin faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
(ii) orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bozulmamış olmalıdır. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, kutusu açılmış, 1 defa bile olsa kullanılmış, orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş , başka bir alıcı tarafından satın alınmayacak ürünlerin iadesi Satıcı tarafından kabul edilmeyecektir.
(iii) SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasında itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcıyı borç altına sokan belgeleri ALICI’ya iade edecek ve ürünü/leri iade alacaktır.
(iiii) ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle ürünün/lerin değerinde bir azalma olur veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin edecektir. İade gönderimi sırasında kargo firmalarından ya da iade işlemini gerçekleştiren Alıcıdan kaynaklanan sebeplerle , ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren Alıcı ya aittir. Böyle bir durumda Satıcı ürünleri iade almak ve bedeli geri ödemek zorunda değildir.
( iiiii) Sözleşmeden cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından varsa düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde bu kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
( iiiiii) Alıcı ürünle ilgili bozukluk , memnuniyetsizlik v.b gibi durumlarda ürün faturası ve ekte bildirilen iade formunu ibraz etmek zorundadır. İade formu doldurulmamış , faturası beyan edilmemiş alıcı tarafından iade edilmiş ürünlerin iadesi satıcı tarafından kabul edilmeyecektir.

Faturası ibraz edilmiş , iade formu doldurulmuş ve iade edilmiş bozuk ve şikayet konusu ürünler Satıcı tarafından 1 hafta süre içinde değerlendirilecek ve alıcı haklı bulunulursa kendisi ile iletişime geçilecek ve 10 gün içinde para iadesi Satıcı tarafından ödenecektir.

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde , iade edilen ürün bozuk yada ambalajı tahrip edilmemiş ise Satıcı deposuna ulaştığı andan itibaren 10 on gün içeresinde ürün bedeli Alıcıya iade edilecektir.

Satıcı üründe ve ambalajında herhangi bir açılma , kullanılma, bozulma, kırılma, tahrip , yırtılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilmemesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.